Шановні користувачі!
З метою задоволення Ваших інформаційних потреб у режимі віддаленого доступу, у бібліотеці працює віртуальна довідкова служба «Віртуальна довідка», послуги якої надаються безкоштовно.
Віртуальна довідка (ВД) – це відповідь на разовий запит віртуального користувача, що містить бібліографічну та/або фактографічну інформацію про власні інформаційні ресурси та Інтернету за профілем коледжу, або перелік джерел інформації за конкретною темою і здійснюється в інтерактивному режимі.
Скористатися послугою мають можливість всі віддалені користувачі, незалежно від того, чи є вони читачами бібліотеки.
Прийом запитів від користувачів відбувається автоматично і цілодобово.
Виконання «Віртуальної довідки»
1. На Ваші питання відповідають працівники бібліотеки, використовуючи довідково-пошуковий апарат і книжковий фонд бібліотеки коледжу та Інтернет-ресурси.
2. До виконання приймаються:
– адресні запити: про наявність та місцезнаходження конкретних документів у фондах бібліотеки;
– уточнюючі запити: щодо бібліографічних даних документів (уточнення елементів, які відсутні або неточно наведені: автор, рік та місце видання, кількість сторінок тощо);
– фактографічні запити: відомості довідкового характеру (хронологічні, біографічні, адресні, статистичні) про конкретні поняття, персони, події, процеси, об’єкти, явища тощо;
– тематичні запити: бібліографічні списки літератури та адреси електронних ресурсів відповідно до теми запиту (до 10 назв), які виконуються на основі використання ресурсів бібліотеки;
– адміністративні запити: питання про порядок роботи бібліотеки, консультації з використання бібліотечних фондів та електронних ресурсів.
3. Обмеження, щодо надання довідок:
– від одного користувача приймається не більше 3-х запитів в день;
– кожний запит може містити тільки одне питання (якщо питань буде задано декілька, то бібліотекар вибере одне, на свій розсуд);
– тематичний пошук здійснюється лише за ресурсами, опублікованими українською мовою.
– не надаються відскановані тексти, електронні копії документів (у разі потреби пропонуємо звертатися до служби Електронної доставки документів (ЕДД) нашої бібліотеки);
– не розглядаються некоректні та неетичні запити.
Не розглядаються запити, пов’язані:
– з питаннями, що порушують або виходять за межі чинного законодавства України;
– з роз’ясненням і тлумаченням юридичних законів та нормативно-правових актів, здійсненням юридичної та медичної консультації;
– з наданням інформації, що має розважальний (розгадування кросвордів, участю в інтелектуальних вікторинах, іграх, конкурсах тощо) або комерційний (пошук товарів і послуг, порівняння цін тощо) характер;
– з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо;
– з наданням готових творів, рефератів, курсових, дипломних робіт, розв’язанням задач, здійсненням обрахунків, виготовленням креслень, перекладом текстів та пошуком їх у мережі Інтернет;
– з наданням навчальної інформації (наприклад, рішенням математичних, фізичних, хімічних та інших завдань);
– з виконанням науково-дослідних робіт або наданням бібліографічних списків до рефератів і курсових робіт і т. п.
Увага!
У разі порушення будь-якої з умов «Віртуальної довідки» бібліотекарі мають право не відповідати на запит та/або вилучити його.
Порядок і терміни виконання ВД :
– запити виконуються у порядку їх надходження протягом всього робочого тижня: понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 17.00 год.;
– запити, що надійшли після 17.00 год. виконуються наступного дня;
– запити, що надійшли в суботу та неділю (а також у святкові дні) виконуються у понеділок (або в перший робочий день після свята);
– уточнюючі, адресні, фактографічні запити виконуються протягом 1 робочого дня;
– тематичні запити виконуються протягом 3 робочих днів. Враховуючи складність тематики, цей термін може бути подовжений.
Як задати питання:
– зайдіть у форму Віртуальна довідка та заповніть її;
– формулюйте запит у довільній формі українською мовою;
– намагайтеся якомога повніше і точніше сформулювати свій запит. Це прискорить роботу бібліотекаря і зробить відповідь на Ваш запит максимально точним;
– при замовленні тематичного списку літератури бажано вказати тип документу (книга, стаття і т.д.).
Відповідь отримаєте на вказаний Вами e-mail.